wtorek, 23 czerwca 2015

Poznajmy się.






Z uwagi na to, że moja córka zaczyna interesować się kosmetykami, postanowiłam wspólnie z nią założyć kolejny blog. W swoim życiu prowadziłam już kilka stron o różnej tematyce, ale szczerze mówiąc o takim nigdy wcześniej nie pomyślałam. Pierwszy założyłam w 2008 roku i dodawałam na nim posty dotyczące mnie i mojej rodziny. Kolejny, który prowadzę do dziś, związany jest z literaturą, ponieważ książki są dla mnie bardzo ważne. Czytam od zawsze i staram się zarażać miłością do słowa pisanego zarówno znajomych, jak i ludzi, z którymi spotykam się po raz pierwszy.
Małgosia jest moją najstarszą córką, obecnie kończy pierwszą klasę gimnazjum. Interesuje się muzyką, sportem, przyrodą i zwierzętami.

3 komentarze:

  1. Wszechstronne zainteresowania Małgosi aż proszą się o zostanie tutaj dłużej :) z niecierpliwością wyczekuję kolejnych postów :)
    Zapraszam do mnie na nowy post: thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ziaję i Marizę :) Polskie firmy, dobre kosmetyki :) To piękne, że córka Ci ufa, a i Ty masz kontrolę nad tym, co robi :) Trzymam za Was kciuki Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :D Kobiecy świat Uuuu...
    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń